Konie....

Jeżeli interesujesz się zwierzętami, lubisz o nich rozmawiać to jest odpowiednie miejsce dla Ciebie.
Nandulówna

Konie....

Post autor: Nandulówna » czw mar 22, 2007 1:33 pm

Kto z was jeździ konno albo pracuje z końmi? Ja jeżdżę od trzech lat, ale niestety tylko w szkołce i nie mam możliwości pracy z końmi :(. Marzy mi się ujeżdżenie dzikiego i niesfornego ogierka metodami naturalnymi xP. Myślę, że jeżdże dosyć dobrze, ponieważ instruktor daje mi świeżo zaeżdżoną klaczkę xP. Podobno jest wyjątkowo trudna. W sumie ma rację. A siodłanie to po prostu masakra. A Nandu z mojego nicka to mój ulubiony konik, wałaszek, 6-letni :). Jest kochany. Często bryka, udaje że się płoszy. Bo koniem płochliwym on na pewno nie jest. Raz z niego zleciałam. Na zawodach :P. Piszce, czy jeździcie na tych wspaniałych zwierzętach, jaki jest wasz ulubiony horsiak itd XD

Awatar użytkownika
Sol
Zapaleniec
Zapaleniec
Posty: 1309
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 10:38 am
Kontakt:

Post autor: Sol » czw mar 22, 2007 1:59 pm

Nandulówna pisze:Marzy mi się ujeżdżenie dzikiego i niesfornego ogierka metodami naturalnymi xP.
:lol: :lol: To przyjedź do mnie :mrgreen:

Podobno Włosi lubią konie :lol: :lol:
[you] chcesz dowiedzieć się więcej o wilkach? www.wilk.boo.pl

jagodziczek

Post autor: jagodziczek » czw mar 22, 2007 8:47 pm

Kiedyś jeździłam dość dużo, ale potem zaczęło mi brakować czasu i chęci. Teraz tylko czasem idę do klubu z koleżanką się przejechać. A koniki to fajne zwierzątka, tylko mogły by ładniej pachnąć :mrgreen:

Awatar użytkownika
Sol
Zapaleniec
Zapaleniec
Posty: 1309
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 10:38 am
Kontakt:

Post autor: Sol » czw mar 22, 2007 10:59 pm

jagodziczek pisze:A koniki to fajne zwierzątka, tylko mogły by ładniej pachnąć
Heh, w wakacje byłem w Janowie Podlaskim na wystawie/aukcji koni. Ludzie najechało się od groma. Chodziliśmy po tych stajniach, oglądaliśmy kunie, ale jednak mogliby im od czasu do czasu w tych stajniach sprzątać.