Klopoty z blokersami

Wasze problemy dotyczące życia i nie tylko. Nie wiesz co zrobić? Napisz...
Czulu

Klopoty z blokersami

Post autor: Czulu » czw lip 13, 2006 9:06 pm

Dzień dobry wszystkim mam taki mały problem i chciałbym się wyżalić tutaj wam. Nazywam się Andrzej i jestem z wykształcenia elektrykiem, ale pracuje jako kelner. Moi rodzice byli pszczelarzami ojciec czesto pije. Niestety niemogłem wyżyć z pszczelarstwa dlatego musiałem zatrudnić się jako kelner. Moj brat Piotrek wyjechal do Anglii. Moja siostra jest jeszcze młoda i pracuje z tatą, który nawet jak teraz jest na emeryturze to dalej pracuje i interesuje sie pszczelarstwem. Moi rodzice mieszkają troszke dalej od ulicy na któej są te nieszczęsne bloki i w których kupiłem mieszkanie wyprowadzając się z domu rodzinnego. Ostatnio mieszkam cały czas z rodzicami, bo już niewytrzymuje po prostu. Te blokersy dokuczają mi z powodu mojego wyglądu i głosu już ponad 2 lat, ale teraz to już nawet rzucali mi butelkami w roślinki na balkonie zrywając całe zawieszenie z doniczkami. Najgorsze jest to, ze jedną doiniczke z kaktusem dostałem na 17 urodziny, a teraz oni mi popsuli to wszystko i zdeptali kaktusa, aż się po prostu płakać chciało. Mam 21 lat i jak dzwonie na policje, że mnie wyzywają i obrzucają śnieżkami to policja mi mówi, że oni na takie sprawy czasu niemają i że powinienem sobie poradzić z takimi gówniarzami.