moje marzenia nie doczekaja sie spelnienia?

Ogólna dyskusja na temat życia.
Mężczyźni - zakaz wstępu.
Awatar użytkownika
ja91fajny
Świeżak
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: sob sty 03, 2009 8:50 pm

moje marzenia nie doczekaja sie spelnienia?

Post autor: ja91fajny » sob sty 03, 2009 8:55 pm

hej jestem 17 letnim mlodym chlopakiem ktorego pasja jest taniec,mam bardzo powazny problem a wlasciwie dylemat,uwielbiam tanczyc i kazdy mi mowi ze tancze swietnie choc nigdy nie uczylem sie w zadnej szkole tanca,jestem samoukiem ,potrafie tanczyc w roznych stylach,nawet mialem ambicje a wlasciwie marzenia aby wziac udzial w programie you can dance,nawet teraz beda castingi do kolejnej edycji,pochodze z malego miasta,choc do gdanska mam okolo 120 km, chcialbym tam pojechac ale sa pewne problemy:nie mam zbyl dobrego kontaktu z rodzicami a oni trzymaja mnie pod kluczem i raczej nie pozwola aby tam pojechal sam czy z ktoryms z nich,choc nic im o tym nie mowilem,nie przekonuje ich nawet to ze zaraz skoncze 18 lat:(jest jeszcze pewien problem:wlasciwie nie boje sie krytyki tanecznej lecz tego ze jestem osoba bardzo szczupla,mam okolo 173 cm wzrostu a waze niecale 50 kg,boje sie ze jury typu piróg czy egurolla "zmiazdza"mnie w tym sensie,a tego chyba bym nie przezyl na oczach telewidzow,znajomych ze szkoly czy rodziny,mam talent taneczny,sam to wiem i czuje,ale co zrobic?czekac do kolejnej edycji jesli bedzie:(chcialbym zrealizowac to marzenie tylko nie wiem jak,kto ma jakis pomysl na to jak mozna mi pomoc?prosze o rozsadna rade i wsparcie...

Awatar użytkownika
Nikki_66
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 293
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 1:15 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Nikki_66 » sob sty 03, 2009 9:02 pm

Jesli faktycznie masz talent to zaryzykuj i zgłoś się.... Ze słowami krytyki musisz sie liczyć, ale pokażesz też swój talent calej Polsce... a napewno nie jest maly.... ;-) ;-) Jeśli sie dostaniesz bede na Ciebie głosowała.... :mrgreen: :mrgreen: