House music

Wszystko co jest związane z muzyką.
quick

House music

Post autor: quick » śr sie 09, 2006 11:44 am

Witam wszystkich ciepłym powiewem tego oto rodzaju muzyczki ;-)

Dlaczego taki temat? hmm... założę się, że spora część osób, która odwiedza to forum miała styk z utworami tego typu :-)

Ja jestem wręcz fanatykiem muzyki house :mrgreen: Szczególnie cenię sobie "szwedzki team" dj'ski mowa tu oczywiście o Axwellu, Steve Angello, Sebastianie Ingrosso i Ericu Prydz :-D Dla mnie nie ma od nich lepszych :-)

A kogo wy cenicie? Kogo uwielbiacie, a za kim nie przepadacie?
I wkońcu, które nutki lubicie słuchać ;-)

Pozdrawiam wszystkich klubowiczów :-)
Ostatnio zmieniony czw sie 10, 2006 6:02 am przez quick, łącznie zmieniany 1 raz.

kirke

Post autor: kirke » śr sie 09, 2006 2:32 pm

jedynym którego znam jest Eric Prydz :mrgreen:
raczej rzadko zdarza mi się czegoś takiego słuchać...

Kasiak

Post autor: Kasiak » czw sie 10, 2006 6:05 am

Ja słucham różnej hous'owej muzyki. W zależności od tego co brat puści, bo przeważnie to on ją zapodaje. Lubię Dj'a Tiesto...chyba podchodzi pod to...nie? :-P ...nie mam jakiegoś swojego ulubionego wykonawcy. Lubię remxiki różnych starych kawałków. A tak, to na imprezach. Lubię czasem wyskoczyć gdzieś na house party.

quick

Post autor: quick » czw sie 10, 2006 7:02 am

Heh Tiesto to tak raczej pod trance.. :-/

Bluebird

Post autor: Bluebird » pn sie 21, 2006 10:24 am

Czym to się od siebie różnie - techno, house, trance, hardstyle...? Ja nie znam tych nazw nurtów muzyki "elektronicznej", ale to są te, o których słyszy się na codzień... :]
Jedyne co wiem, to to, że hardstyle wykańcza psychicznie. Moja siostra słucha namiętnie jakiejś jednej piosenki i twierdzi, że to hardstyle a brzmi jak zepsuty telewizor połaczony z odgłosami przy lądowaniu UFO... "Go insane" czy coś...

quick

Post autor: quick » pn sie 21, 2006 12:07 pm