Jak zagadac do nieznajomej dziewczyny?

Dyskusja na temat miłości i przyjaźni, znajomości - o pierwszej miłości, prawdziwej przyjaźni, nowych znajomościach, o swoich doświadczeniach...
Awatar użytkownika
ygoov
Świeżak
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: czw mar 04, 2010 6:08 pm

Jak zagadac do nieznajomej dziewczyny?

Post autor: ygoov » czw mar 04, 2010 6:34 pm

Cześć, otóż od pewnego czasu bardzo podoba mi się dziewczyna ze szkoły, ja jestem w 2 technikum a ona chodzi do 1 liceum. Nie znam jej osobiście (wiem tylko jak ma na imię i na nazwisko). Kiedy mijam ją na korytarzu i kiedy patrze na nią widzę że ona także na mnie spogląda a przynajmniej tak mi się zdaje. Nie wiem czy ma ona chłopaka czy też nie. Naprawdę bardzo mi się podoba ale po prostu nie wiem jak mam do niej podejść i zagadać tym bardziej że jestem trochę nieśmiały i nie wiem jak ona by zareagowała kiedy bym się do niej odezwał. Wiem również że na pewno wyuczone regułki tutaj nie pomogą zbytnio ale może jakieś porady macie. Teraz rodzi się takie pytanie co mam zrobić i jak wy dziewczyny byście zareagowały gdyby podszedł do was chłopak i zagadał. Nie chciał bym również już odkładać tego na inne dni tzn. mówiąc ciągle sobie "może jutro już spróbuję do niej podejść i zagadać " i tak w kółko. Bardzo proszę was o pomoc.




edit
Proszę nie zamykać mojego tematu ponieważ na forum nie znalazłem takiej odpowiedzi której szukałem.

Awatar użytkownika
Kissmyass
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 380
Rejestracja: śr lis 04, 2009 7:47 pm
Lokalizacja: to pytanie?

Post autor: Kissmyass » pt mar 05, 2010 5:13 pm

Najpierw, dowiedź się o niej czegoś więcej
Co lubi, czego nie, NO I CZY MA CHŁOPAKA !!
Bo jeśli ma, to nie masz na co liczyć

Chyba najprościej zagadać do dziewczyny, przez sms-chociaż ja tego nie pochwalam
Ale skoro jesteś nieśmiały...

A jeżeli, nie przez sms, to podejdź do niej, i pochwal jej np. ubiór
Powiedź że ma świetny styl, rzuć komplement, połechtaj ją miłym słowem
To działa na kobiety
Chociaż nie na każdą