Konto w banku

Rozmowy o wszystkim i o niczym.
Awatar użytkownika
xTrollx
Maniak
Maniak
Posty: 2486
Rejestracja: sob maja 13, 2006 8:40 pm

Konto w banku

Post autor: xTrollx » pn maja 15, 2006 3:10 pm

Chcę założyć konto w banku, ale na razie w tej dziedzinie jestem kompletnym laikiem.
Ale mniejsza z tym :-P
Czy możecie udzielić wskazówek odnosnie lokat różnych firm? z góry dzięki

AdminNarkoza
Administrator
Administrator
Posty: 0
Rejestracja: pn wrz 24, 2018 1:53 pm

Post autor: AdminNarkoza » pn maja 15, 2006 3:32 pm

Zależy, do czego ma służyć to konto.
Jeśli chcesz ulokować zarobione pieniążki to oprocentowanie lokat masz tutaj -> http://mojeinwestycje.interia.pl/lok/krotko ale traktuj tą stronę bardziej jako linki do poszczególnych banków.
Jeśli natomiast chcesz mieć konto, na które będą wpłacane środki pieniężne to dobrym rozwiązaniem (jak dla mnie) jest konto ROR (rachunek rozliczeniowo oszczędnościowy). Rachunek ten nie jest oprocentowany, ale też nie są pobierane żadne koszty związane z utrzymaniem konta. Opisany przykład przedstawiłem na podstawie banku spółdzielczego, ale z tego, co wiem to Bank spółdzielczy nie jest w tym odosobniony.

Awatar użytkownika
xTrollx
Maniak
Maniak
Posty: 2486
Rejestracja: sob maja 13, 2006 8:40 pm

Post autor: xTrollx » pn maja 15, 2006 3:37 pm

generalnie potrzebuje konto, na ktore bede lokowac zarobioną kasę, a jak procent przyjdzie to się nie pogniewam.. ale jak za utrzymanie czy pobieranie siana będą chcieli wiecej hajsu to lepiej, żeby procenty nie leciały ;)

Ponadto zależy mi również na opiniach osób posiadających konta w bankach, na plusach i minusach zalozenia i uzytkowania ;) (kurde doradce muszę chyba zatrudnić :D)

MeTeo

Post autor: MeTeo » pn maja 15, 2006 5:03 pm