Mój pierwszy raz

Wszystko, co jest związane ze sprawami męsko-damskimi.
wstydliwy

Mój pierwszy raz

Post autor: wstydliwy » wt cze 27, 2006 7:56 pm

wiem, ze to glupio zabrzmi ale jutro bedzie ten moj pierwszy raz i pojawia sie problem...z gumkami
nigdy ich nie kupowalem i nie ukrywam, ze wstyd mi bedzie je kupic
gdzie najlepiej je kupic? (kiosk,apteka??) i jak zapytac sprzedawce o nie? poprostu powiedziec "poprosze prezerwatywy" ? a jak on mnie zacznie wypytywac o jakies rodzaje, firmy,rozmiary itp. to chyba tam zglupieje bo jestem kompletnie zielony w tym?? prosze kogos o pomoc, prosze o jakiekolwiek poraday :P
Ostatnio zmieniony wt lip 04, 2006 5:01 pm przez wstydliwy, łącznie zmieniany 1 raz.

Julia

Post autor: Julia » wt cze 27, 2006 8:04 pm

hmm.. chyba najlepiej isć do jakiegoś samoobsługowego czy supermarketu i samemu wybrać.. wtedy nie będziesz miał problemu ;) poczytasz sobie jaki rozmiar, kolor, smak, zapach i te inne detale ;) hehe.. życze miłej zabawy ;)

corolia

Post autor: corolia » wt cze 27, 2006 8:12 pm

najlepiej kup wiecej i poczwicz w domu zeby nie bylo przypalu przed dziewczyna ;)
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 12:00 am przez corolia, łącznie zmieniany 1 raz.

wstydliwy

Post autor: wstydliwy » wt cze 27, 2006 8:16 pm

tylko, ze we wszystkich samoobslugowych gumki sa przy kasach i raczej ciezko mi bedzie stanac i ogladac kazde opakowanie po kolei majac kogos za/przed soba :) zobacze zreszta, najwyzej wezme na chybil trafil 3 opakowania i poprobuje pozniej

a jeszcze jedno jaka firme polecacie? moze byc unimil?

corolia

Post autor: corolia » wt cze 27, 2006 8:22 pm

wez kazdego rodzaju po jednej a pozniej gdy juz zobaczysz ktora ci najbardziej odpowiada to wrocisz tam (lub do innego sklepu) i kupisz jesczze jedna juz na ta specjalna okazje, troche to kosztowne no ale warte zachodu :P

Woman

Post autor: Woman » wt cze 27, 2006 8:30 pm