o co chodzi

Dyskusja na temat miłości i przyjaźni, znajomości - o pierwszej miłości, prawdziwej przyjaźni, nowych znajomościach, o swoich doświadczeniach...
Awatar użytkownika
pk1991
Świeżak
Świeżak
Posty: 4
Rejestracja: pt lut 15, 2008 1:19 pm

o co chodzi

Post autor: pk1991 » pt lut 15, 2008 1:27 pm

jak byłem w 3 klasie gimnazjum zobaczyłem pewną dziewczyne , spodobała mi sie odrazu , dowiedziałem sie że jest odemnie młodsza o rok zdobyłem numer tel., po jakimś miesiącu w końcu napisałem , przez jakiś miesiąc pisaliśmy , ale dosyć rzadko, mało kiedy ospisywała , potem na gadu ale też mało kiedy , zakończyłem to i zerwałem ''znajomość'' teraz jestem w 1 technikum nie dawno znowu zaczołem do niej pisać, od jakiś 3tyg. czasami jak napisze to pogadamy nawet godzine prawie non stop, ale często przestaje nagle odpisywać :( i sie nie odzywa tego dnia :/ jak sie pytam czy chce gadac ze mną to mówi że tak , mówi tez że chyba wie który to ja , i nie wiem co robić , jak pytam o spotkanie to mówi że moglibysmy sie spotkać ale na tym sie kończy, i nie wiem co robić fajnie mi sie pisze z nią , dlaczego ona sie tak zachowuje ??
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2008 1:29 pm przez pk1991, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Gusia
Bywalec
Bywalec
Posty: 101
Rejestracja: śr lut 06, 2008 2:20 pm
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: Gusia » pt lut 15, 2008 2:30 pm

Nie pytaj sie czy się spotkacie tylko zapytaj się wprost czy np. możecie spotkać się tu i tu o tej i tej godzinie :-) Jak powie że nie ma czasu to próbuj dalej. A to że przestaje nagle pisać może być spowodowane tym że po prostu już nie chce jej się pisać sms. Ja po pół godzinie mam dosyć pisania a co dopiero po godzinie ;-)

Awatar użytkownika
pk1991
Świeżak
Świeżak
Posty: 4
Rejestracja: pt lut 15, 2008 1:19 pm

Re: o co chodzi

Post autor: pk1991 » pt lut 15, 2008 2:48 pm