NAJLEPSZE HORRORY TOP 5
NAJLEPSZE HORRORY TOP 5
Proszę wszystkich o wpisanie waszych ulubionych horrorów ponieważ niewiem jakie se ściagnąć
Moje najlepsze horrory to:
1.Teksańska masakra piłą mechaniczną (KLIMAT JAKICH MALO !! POLECAM)
2.Hostel (dobre efekty)
3.zejście ( a tu to wszystko fajne )
4.przeklęta (niewiem co w tym takiego ale fajny film )
5.klątwa 2 (Dobry Japoński film)
Moje najlepsze horrory to:
1.Teksańska masakra piłą mechaniczną (KLIMAT JAKICH MALO !! POLECAM)
2.Hostel (dobre efekty)
3.zejście ( a tu to wszystko fajne )
4.przeklęta (niewiem co w tym takiego ale fajny film )
5.klątwa 2 (Dobry Japoński film)
- CiotkaDobraRada
- Entuzjasta
- Posty: 429
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 10:24 am
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
1. Klan (ja się boję RYSIA!)
2. Hannibal
3. Piła 2
4. Ring (trochę klasyki tez musi być xD)
5. Klątwa
A Blair Witch Project - beznadzieja .
2. Hannibal
3. Piła 2
4. Ring (trochę klasyki tez musi być xD)
5. Klątwa
A Blair Witch Project - beznadzieja .
Ostatnio zmieniony pt gru 28, 2007 8:07 pm przez Liquay, łącznie zmieniany 1 raz.
- Damn_Queen
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: pn gru 31, 2007 7:56 pm
1. Piła
A dalej naprawdę nie mam pomysłu.
Teksańska masakra piłą mechaniczną 1 i 2 były beznadziejne, bohaterowie psychicznej rodziny tak szybko przemieszczali się z różnych miejsc, że pomyślałam sobie że używają teloportacji.
Hostel 1 i2 podobały mi się, bo były śmieszne.
Klątwa 1 i 2 przy tych filmach to po prostu tak się śmiałam, że moja koleżanka się wkurzyła i powiedziała że już nigdy nie będzie ze mną horrorów oglądała. Fabuła przewidywalna, jedyną atrakcją było zgadywanie kto zginie w jaki sposób.
Piła I ,Piła II , Piła III, Piła IV pierwsza część była świetna, druga była gorsza, trzecia była śmieszna (najlepsza była operacja z udziałem wiertarki), a czwarta część była tak beznadziejne, że nie wytrzymałam, i wyłączyłam w połowie.
Sadysta- w ogóle nie straszny, nudny, też wyłączyłam pod koniec. A tytuł w ogóle nie trafiony.
A dalej naprawdę nie mam pomysłu.
Teksańska masakra piłą mechaniczną 1 i 2 były beznadziejne, bohaterowie psychicznej rodziny tak szybko przemieszczali się z różnych miejsc, że pomyślałam sobie że używają teloportacji.
Hostel 1 i2 podobały mi się, bo były śmieszne.
Klątwa 1 i 2 przy tych filmach to po prostu tak się śmiałam, że moja koleżanka się wkurzyła i powiedziała że już nigdy nie będzie ze mną horrorów oglądała. Fabuła przewidywalna, jedyną atrakcją było zgadywanie kto zginie w jaki sposób.
Piła I ,Piła II , Piła III, Piła IV pierwsza część była świetna, druga była gorsza, trzecia była śmieszna (najlepsza była operacja z udziałem wiertarki), a czwarta część była tak beznadziejne, że nie wytrzymałam, i wyłączyłam w połowie.
Sadysta- w ogóle nie straszny, nudny, też wyłączyłam pod koniec. A tytuł w ogóle nie trafiony.
Ja oglądałam chyba wszystkie horrory świata. Wg mnie najgorszy był Blair Witch Project, no i Cube... Aha, i był taki jeden, (nie pamiętam tytułu) co jakieś laski pojechały zwiedzać jaskinię, weszły do złej, i tam żyły takie obrzydliwe białe stwory, które je po kolei zabijały :/. To też było gorzej niż beznadziejne.
~~
Ale tą Piłę IV to gdzieś za granicą oglądałaś...? Czy sobie z neta ściągnęłaś angielską wersję? Bo w Polsce do kin wchodzi 18 czy 17 stycznia dopiero.
~~
Ale tą Piłę IV to gdzieś za granicą oglądałaś...? Czy sobie z neta ściągnęłaś angielską wersję? Bo w Polsce do kin wchodzi 18 czy 17 stycznia dopiero.
1. Silent Hill (gra komputerowa z bodajże 97 na PSX,miażdży klimatem)
A teraz już będą filmy :
2. ''27 tydzień później''
3. ''1048''
4. ''Dark Water''
5. ''Ring''
To by było tyle...
A teraz już będą filmy :
2. ''27 tydzień później''
3. ''1048''
4. ''Dark Water''
5. ''Ring''
To by było tyle...
To nie horror tylko obrzydzacz. Podobnie jak ''Piła'' i cała reszta...mateusz0700 pisze:Teksańska masakra piłą mechaniczną (KLIMAT JAKICH MALO !! POLECAM)