Pilne!!!

Wszystko co jest związane z fotografią. Wasze metody robienia zdjęć. Pochwal się swoimi fotkami umieszczająć je z naszym albumie.
Awatar użytkownika
Ewelina155
Świeżak
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: wt lip 21, 2009 4:24 pm

Pilne!!!

Post autor: Ewelina155 » wt lip 21, 2009 4:25 pm

Hejka.
Od rana szukam jakichs pomyslow na ciekawa sesje zdjeciowa ale niestety jeszcze nic nie przypadlo mi do gustu.
Nie wiem dokladnie jaki bedzie termin ale musze sie pospieszyc.
Wizazystke sobie juz zamowilam tylko ciekawe czy bedzie miec czas w ten dzien.
Zalezalo by mi jeszcze na jakichs propozycjach jak sie ubrac, jaki ma byc styl.
Mam 15 lat i jestem calkowita amatorka i chce dobrze wykorzystac ta szanse na profesjonalna sesje, wiec bede wdzieczna za jakies propozycje,rady

Awatar użytkownika
Bloodzilla
Bywalec
Bywalec
Posty: 88
Rejestracja: czw lip 16, 2009 8:07 pm
Lokalizacja: Hollywood

Post autor: Bloodzilla » wt lip 21, 2009 8:34 pm

polecam zdjęcia na tle jednej z ciekawych kamienic w Twoim mieście, skądkolwiek jesteś, kamienice są ładne;D

jakieś tunele, mosty, gruzy...

może łąka, pole pełne maków ;>
wesołe miasteczko... coś w te klimaty.;D

[ Dodano: 2009-07-21, 22:35 ]
polecam zdjęcia na tle jednej z ciekawych kamienic w Twoim mieście, skądkolwiek jesteś, kamienice są ładne;D

jakieś tunele, mosty, gruzy...

może łąka, pole pełne maków ;>

wesołe miasteczko... coś w te klimaty.;D

Justysia240489

Post autor: Justysia240489 » śr lip 22, 2009 11:10 pm

ja widuję często sesje zdjęciowe koleżanek na tle zabytków lub przyrody. a co do ubrań to juz raczej nie pomogę, sama musisz zdecydować ;-)
Ostatnio zmieniony śr lip 22, 2009 11:10 pm przez Justysia240489, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Filemon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lip 22, 2009 2:44 pm

Post autor: Filemon » czw lip 23, 2009 8:10 am