Siedziałaś kiedyś za kółkiem?? Nie wiem na jakiej szosie tyle rozwiniesz, na pewno nie na polskiej (i na żadnej); Na długim prostym odcinku autostrady jest problem z utrzymaniem sterowności przy takich prędkościach, a co dopiero na szosie. No, ale skoro niektórzy wyciągają 150 na polnej sciezce, to co ja w ogole mowie... I ciekawe co to za terenówa. To ona wyciąga tyle na szosie?? (450-konny porsche cayenne z turbosprężarką? ledwo przekracza tę prędkość...)Słuchaj jak po szosie można ok 250 km/h to po polu można 150 km/h nie widzę problemu zależy od człowieka...
Jakimi samochodami jeździcie?
LOL i weź tu z taką gadaj. Ze wsi co prawda nie jestem, ale na wsi jestem co tydzień, a czasami i częściej. Zapewniam Cię, że samochodem terenowym (nie SUVem chociaż ten też powinien sobie poradzić) możesz sobie po takim polu pojeździć, ale nie pędzić z kosmicznymi prędkościami. Z drugiej strony samochód terenowy nie nastawiony jest na szybkość, to nie jest jego przeznaczenie. Terenówki mają duże motory, które mają zapewnić potężnemu pojazdowi dobrą dynamikę, przeciętne prędkości i ciąg na trudnym podłożu.Miss_Butterfly pisze:Ja pierd*** na pewno gdyby to było pole zaorane to wbiłabym się w ziemię i nie wyjechała...
A fundamentów tam przypadkiem nie było?Miss_Butterfly pisze:podłoże, z gruzem ta ziemia była do sprzedaży nie nadawała się na cele użytkowe ponieważ były tam różnego rodzaju budynki już wyburzone
Dziewczyno jeżeli nawet przyhamowałaś to w drzewo pizdnęłaś spokojnie z prędkością 120 km/h. Nie dość, że cały bok w tym momencie kasujesz, to jadąc z takim impetem auto wyrzuca w przeciwną stronę. Przy 60 km/h gdy wbije się w Ciebie wolno jadący samochód to prawdopodobnie obróci Cię dookoła.Miss_Butterfly pisze:I nie powiedziałam że jak walnełam bokiem w to drzewo to pojechałam dalej to już sam sobie wymyśliłeś...
Czyli jeździć nie umiesz. Umiesz ruszyć i jechać prosto, a to wybacz jeszcze jeżdżenie nie jest. Jeżeli na 100 hektarowym polu nie umiałaś ominąć drzewa, to weź Ty tego prawka w ogóle nie rób.Miss_Butterfly pisze:umiej jeździć umiem ruszyć pojazd lecz jestem zbyt roztrzepana żeby nic się nie stało...
? Nie przestajesz mnie zaskakiwać:Miss_Butterfly pisze:Ze wsi to Ty chyba nie jesteś ja zresztą też .... No ale gdy mówi się drzewo na polu to już samo się nasuwa że obok albo jest rów albo inne drzewa lub krzaczory.....
1. Co to ma do rzeczy?
2. Mogę Ci przedstawić mnóstwo fotek pojedynczych drzew stojących na polu.
I weź powiedz swojej mamie, żeby więcej takich głupot nie wyprawiała, bo to rasowa głupota kazać komuś jechać z taką prędkością po takim terenie.
Przy 150 km/h wysokim samochodem jakim jest terenówka, albo SUV stosunkowo silnie buja na boki, a Ty po beznadziejnym podłoży jechałaś z taką prędkością?
Sorry, ale nic z tej Twojej opowieści nie trzyma się kupy.
[you] chcesz dowiedzieć się więcej o wilkach? www.wilk.boo.pl
heheh podam wam przyklad najwiekszej glupoty:D
jechalem z moimi znajomymi beta 3 ... droga asfaltowo dookola rowy i pola... jedziemy jedziemy..... a ten idiota sunal szybko.... tak szyko ze wpadl w poslizg czy cos podobnego ze zaczelo nami rzucac i stalo sobie jedno drzewo jedno . to drzebo bylo pojedynczym grubasnym badylem na skraju drogi.... i wlasnie w niego udzerzylismy..... takie przypadki tez sa....
jechalem z moimi znajomymi beta 3 ... droga asfaltowo dookola rowy i pola... jedziemy jedziemy..... a ten idiota sunal szybko.... tak szyko ze wpadl w poslizg czy cos podobnego ze zaczelo nami rzucac i stalo sobie jedno drzewo jedno . to drzebo bylo pojedynczym grubasnym badylem na skraju drogi.... i wlasnie w niego udzerzylismy..... takie przypadki tez sa....
cóż aby troszkę zamknąć ten off-topic który natworzyliście
ja jeżdzę obecnie BMW [jakże by inaczej] M5 '98 Touring.
Autko po bardzo solidnym tuningu [pracuję zresztą na codzień w firmie specjalizującej się w tuningu aut i sprowadzaniu aut klasy GT do Polski] onegdaj to było BMW 540iA - w tej chwili jest to chyba jedyne w Europie M5 z automatem..
zakres przeróbek :
auto gdy je zakupiłem było niczym nie wyróżniającą się 540iA no i... wkurzało mnie to : ]
skrzynia pozostała automatyczna - w pełni przeprogramowana [praktycznie wiązało się to z wymianą CAŁEJ przekładni głównej, ale dorośli ludzie o głupotach nie rozmawiają : ]]
silnik jaki znalazł się w tym aucie to zaledwie 5.0 V8 [32V] - 400 KM czyli silnik z M5 : ) z drobnymi usprawnieniami - przepisany od nowa program do komputera, co pozwoliło na wyciągnięcie dodatkowych 10 KM i na podwyższenie momentu obrotowego.. przeprojektowany od zera układ wydechowy : )
z rzeczy kosmetycznych..
- tapicerka na indywidualne zamówienie
- założona pełna instalacja ksenonowa [nie same żarówki, ale pełna instalka]
- system audio oparty na głośnikach i wzmacniaczu Harman Kardon - 10 ŚT + 2 SW + 4 P
- DVD + TV
- zawias gwintowany
ostatnie badania techniczne [hamownia]
dały wyniki :
moc : 412 KM przy 6700 obr/min [seryjnie 400 KM @ 6600]
moment obrotowy : 531 Nm przy 4000 obr/min [seryjnie 500 Nm @ 3700]
przyśpieszenie 0-100 km/h [z automatem] : 4.9 sekundy [seryjnie 4.9 sekundy z manualem]
prędkość maksymalna [zdjąłem ogranicznik] : 302 km/h [seryjnie 298 km/h z manualem]
[center][/center]
ja jeżdzę obecnie BMW [jakże by inaczej] M5 '98 Touring.
Autko po bardzo solidnym tuningu [pracuję zresztą na codzień w firmie specjalizującej się w tuningu aut i sprowadzaniu aut klasy GT do Polski] onegdaj to było BMW 540iA - w tej chwili jest to chyba jedyne w Europie M5 z automatem..
zakres przeróbek :
auto gdy je zakupiłem było niczym nie wyróżniającą się 540iA no i... wkurzało mnie to : ]
skrzynia pozostała automatyczna - w pełni przeprogramowana [praktycznie wiązało się to z wymianą CAŁEJ przekładni głównej, ale dorośli ludzie o głupotach nie rozmawiają : ]]
silnik jaki znalazł się w tym aucie to zaledwie 5.0 V8 [32V] - 400 KM czyli silnik z M5 : ) z drobnymi usprawnieniami - przepisany od nowa program do komputera, co pozwoliło na wyciągnięcie dodatkowych 10 KM i na podwyższenie momentu obrotowego.. przeprojektowany od zera układ wydechowy : )
z rzeczy kosmetycznych..
- tapicerka na indywidualne zamówienie
- założona pełna instalacja ksenonowa [nie same żarówki, ale pełna instalka]
- system audio oparty na głośnikach i wzmacniaczu Harman Kardon - 10 ŚT + 2 SW + 4 P
- DVD + TV
- zawias gwintowany
ostatnie badania techniczne [hamownia]
dały wyniki :
moc : 412 KM przy 6700 obr/min [seryjnie 400 KM @ 6600]
moment obrotowy : 531 Nm przy 4000 obr/min [seryjnie 500 Nm @ 3700]
przyśpieszenie 0-100 km/h [z automatem] : 4.9 sekundy [seryjnie 4.9 sekundy z manualem]
prędkość maksymalna [zdjąłem ogranicznik] : 302 km/h [seryjnie 298 km/h z manualem]
[center][/center]
Imponujące. Serio. A ja mam takie jedno pytanie. Po co Ci w Polsce samochód z 400 KM?
[you] chcesz dowiedzieć się więcej o wilkach? www.wilk.boo.pl
Jest kilka powodów..Sol pisze:Imponujące. Serio. A ja mam takie jedno pytanie. Po co Ci w Polsce samochód z 400 KM?
po pierwsze - charakter mojej pracy powoduje że często podrózuje dużo samochodem nie tylko po Polsce, ale głownie po Europie i uwierz mi, że czterystu konna stadnina pod nogą daje Ci bardzo duży zapas bezpieczeństwa i ufności w możliwości auta w kazdej sytuacji..
nawet w Polsce to, że autko to ma 400 KM i napęd na tył pozwoliło mi kilka razy wyjść cało z drogowych opresji..
po prostu 400 KM i moment obrotowy jak w dobrej cieżarówce daje duże możliwości - i trakcyjne, i jeśli idzie o bezpieczeństwo
po drugie - jestem maniakiem motoryzacji i maniakiem BMW - nie mógłbym już mieć innego auta.. i starałem się aby każde następne moje BMW było lepsze i mocniejsze od poprzedniego ..
jeśli chodzi o trzy moje ostatnie samochody to było to :
- BMW E36 328 iC Cabrio '95 - 2.8 litra i 200 KM [240 Nm]
- BMW Z3 '98 - 3.2 litra i 260 KM [290 Nm]
- BMW E38 740iL '96 - 4.4 litra i 300 KM [350 Nm]
więc normalne jest to że teraz chciałem czegoś co będzie miało wreszcie 400 KM
za jakieś dwa miesiące będę zmieniał auto.. ale na razie pstt.. żeby nie zapeszyć