wiatrówki
Re: wiatrówki
jak wszystko wskazuje w pytaniu, jestem amator, zielony w te klocki,
mam ochote sobie postrzelac, popracowac nad koncentracja, skupieniem, celnoscia
nie wiem, czy roznice w tym robi mi sposob ladowania srutu, jesli o to pytasz
mam ochote sobie postrzelac, popracowac nad koncentracja, skupieniem, celnoscia
nie wiem, czy roznice w tym robi mi sposob ladowania srutu, jesli o to pytasz
----------------------------------------------------------------------
żyje sie tylko raz.....
żyje sie tylko raz.....
Jeżeli chodzi o koncentrację, celność itp, to moim zdaniem coś taniego. Nie ma sensu na początek inwestować nie wiadomo ile by się przekonać, że to nie to. Może też poszukać w okolicy strzelnicy. Zobaczyć jak to wygląda w praktyce i poszukać czegoś już konkretnego.
Orientalny eksport chiny oraz oeirntalna - dla biznesmenów i smakoszy
Wiesz bo to wygląda tak, że najtańsze wiatrówki przeważnie wiatrówki z dolnym naciągiem, które mogą odstraszyć trochę przez to, że caly czas trzeba ję dosłownie naciągać, aby oddać strzał. Natomiast takie bardziej wygodne są trochę droższe.
to może tak: ile byś chciał przeznaczyć na to pieniędzy?
to może tak: ile byś chciał przeznaczyć na to pieniędzy?
Share My Madness
Przecież masz napisane w pierwszym poscie, ze chce 500zl dać za wiatrowke.happyBear pisze: to może tak: ile byś chciał przeznaczyć na to pieniędzy?
Ja ci polecam wiatrowki firmy Remington
grab your saints and pray
NiktDobry pisze:Jeżeli chodzi o koncentrację, celność itp, to moim zdaniem coś taniego. Nie ma sensu na początek inwestować nie wiadomo ile by się przekonać, że to nie to. Może też poszukać w okolicy strzelnicy. Zobaczyć jak to wygląda w praktyce i poszukać czegoś już konkretnego.
Odwiedzenie strzelnicy to bedzie bardzo dobry pomysl. Potrenujesz, zaznajomisz sie z bronia, moze tez ci cos doradza co wybrać, co bedzie dla ciebie najlepsze. Być może też wkręcisz sie w ASG z tego całego strzelania, ale to juz inna historia.